Dzień 1

Kilka godzin po zakończeniu roku szkolnego i rozdaniu świadectw, ruszyliśmy spod kościoła Św. Barbary w Luboniu w kierunku Wisełki. Grupa prawie 50-cioro dzieci z naszej parafii pod opieką cioci Magdy, Oli, wujka Macieja i księdza Jacka ruszyła autobusem Pana Ryszarda w pierwszą wakacyjną podróż. Po drodze oglądaliśmy “Pingwiny z Madagaskaru” i “Jak wytresować smoka”. Trwał również koncert życzeń, a uczestnicy wyjazdu zostali zaopatrzeni w opaski odblaskowe i medalik św. Benedykta. Obowiązkowy przystanek przy “złotych łukach” i z każdą chwilą byliśmy bliżej celu podróży. Do Wisełki dojechaliśmy po godzinie 19.00, przywitała nas wspaniała pogoda i gościnne (jak zawsze) przyjęcie w ośrodku “Szarotka”. Gospodarze czekali na nas i zaraz po rozpakowaniu bagaży mogliśmy udać się do pokoi, a następnie na przepyszną kolację. Odpowiednio ubrani i spryskani płynami przeciw insektom wyruszyliśmy na przywitanie z morzem Bałtyckim. Na plaży gry i zabawy zajęły nam czas prawie do 22.00. Jako, że dni o tej porze roku są bardzo długie, jeszcze za widoku wróciliśmy do ośrodka. Wieczorna modlitwa z iskierką zakończyła pierwszy dzień wyjazdu.